środa, 18 grudnia 2013

A na początku był... wstęp

W końcu. Po kilku miesiącach motywacji, powstaje mój pierwszy blog. Wiadomo, nie będzie on idealny od razu, no ale nie od razu Rzym zbudowano. Krok po kroku będę budował swoją stronę w stronę własnego ideału. Czy to wypali? Nic pewnego, aczkolwiek będę się starał by było jak najlepiej.

Chyba najdłużej zajęło mi wymyślenie własnej, w miarę twórczej ksywy. A jako że nie należę do aż tak twórczego umysłu, to była pewnego rodzaju bariera, żebym się nie ośmieszył na samym starcie. Ale mniejsza z tym.

O czym będzie blog? Tak jak w tytule: będzie on o moich przemyśleniach na różnego rodzaju problemy bądź dowolne tematy. Zazwyczaj będą one o życiu codziennym, ale niewykluczone, że pojawią się również inne, np. techniczne nowinki.

Wypadałoby też coś napisać o sobie. Nazywam się Kuba, na chwilę obecną mam 21 lat i pochodzę z Włocławka. Jednak teraz mieszkam i studiuję Informatykę (I-szy rok) na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Interesuję się grami komputerowymi, motoryzacją, trochę militariami, a także problemami w życiu codziennym. Nie mam niestety określonego hobby. Być może ten blog to zmieni? Czas pokaże...

I finalnie, dlaczego go założyłem? Otóż lubię się dzielić z ludźmi swoimi poglądami, oceną sytuacji. Lubię także podyskutować na różne tematy i powymieniać swoje przemyślenia. Mam nadzieję, że będę miał z kim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz